Als leidinggevende heeft u te maken met situaties waarbij u zich zorgen maakt om een medewerker of waarbij er sprake is van verzuim. Hoe gaat u met bepaalde casussen en medewerkers om? Wat doet u wel en juist niet? Het doel van de intervisie is om met elkaar te bespreken waar u in de praktijk tegenaan loopt (of mogelijk tegenaan zou kunnen lopen) en ideeën uit te wisselen.
Voor wie?
Leidinggevenden
Duur van de training?

Maatwerk

Wat kost de training?

Op basis van offerte

Hoe ziet de training eruit?

Vooraf vragen we alle deelnemers om één casus voor te bereiden die ze graag willen bespreken met collega’s en waarover ze graag tips ontvangen. Uiteraard zorgen we ervoor dat de privacy van iedereen gewaarborgd blijft.

Tijdens de intervisie geeft degene die de casus inbrengt een korte situatieschets: wat speelde er, hoe is het aangepakt, wat was de reactie van de medewerker en waarover wordt advies gewenst? Collega’s mogen verhelderende vragen stellen en delen daarna hun tips op geeltjes. Deze worden waar nodig toegelicht. De consultant vult aan met extra inzichten of uitleg. Tot slot geeft de inbrenger aan welke tips worden meegenomen.

Wat leert u van de training?

In deze training leert u hoe u om kunt gaan met verschillende casussen.

Wilt u meer weten?

Neem contact op met een van onze experts!

Foto van Ingrid de Laat

Ingrid de Laat

A&O adviseur

Foto van Stefan Adriaansen

Stefan Adriaansen

A&O adviseur